A WordPress SEO fejlesztése kulcsfontosságú ahhoz, hogy nagyobb forgalmat érjen el webhelye. Sajnos a legtöbb WordPress SEO útmutató túlságosan technikai jellegű ahhoz, hogy az új felhasználók hozzákezdhessenek.
Ha komolyan szeretné növelni webhelye forgalmát, akkor figyelnie kell a WordPress SEO bevált gyakorlataira.
Ebben az útmutatóban megosztjuk a legjobb WordPress SEO tippeket, amelyek segítenek javítani a WordPress SEO-t és több organikus forgalmat elérni.

Talán hallott már szakértőket arról, hogy a WordPress SEO-barát. Valójában ezért választják sokan a WordPress-t blog vagy webhely indításához.
Míg a WordPress gondoskodik arról, hogy az általa generált kód kövesse a SEO bevált gyakorlatait, sokkal többet kell tennie, ha maximalizálja SEO erőfeszítéseit.
Számos végrehajtható lépésünk van, amelyeket meg kell tennie a WordPress SEO megfelelő optimalizálásához.
Az egyszerűség kedvéért elkészítettünk egy tartalomjegyzéket, amely segít könnyedén eligazodni a végső WordPress SEO útmutatónkban.
Tartalomjegyzék
Bevezetés
A WordPress SEO alapjai
- Ellenőrizze webhelye láthatósági beállításait
- SEO-barát URL-struktúra használata a WordPressben
- WWW és nem WWW az URL-ekben
A legjobb WordPress SEO bővítmény
- A legjobb WordPress SEO bővítmény kiválasztása
- XML-webhelytérképek hozzáadása a WordPresshez
- Adja hozzá webhelyét a Google Search Console-hoz
- Blogbejegyzéseinek optimalizálása SEO-hoz
- Kulcsszókutatás a webhelyéhez
A WordPress SEO bevált gyakorlatai
- A kategóriák és címkék megfelelő használata a WordPressben
- Tedd szokássá a belső összekapcsolást
- Optimalizálja a WordPress megjegyzéseit
- NoFollow külső hivatkozások a WordPressben
- Teljes bejegyzések vs összefoglalók (részletek)
Sebesség és biztonság a WordPress SEO-hoz
- Optimalizálja webhelye sebességét és teljesítményét
- Képek optimalizálása a WordPressben SEO-hoz
- A WordPress webhely biztonsága és biztonsága
- Kezdje el az SSL/HTTPS használatát
Végül tekintsen meg további SEO-eszközöket és forrásokat , amelyek segítségével még messzebbre viheti a WordPress SEO-t.
Bevezetés
Tudjuk, hogy a WordPress SEO-ra való optimalizálás ötlete megfélemlítő lehet a kezdők számára, különösen akkor, ha Ön nem egy tech geek.
De ne aggódjon – nem kell bonyolultnak lennie. Kezdje itt, hogy megtanulja az alapokat, majd elkezdheti alkalmazni őket saját webhelyén.
Mi az a SEO?

A SEO egy mozaikszó, ami a Search Engine Optimization rövidítése. Ez egy olyan stratégia, amelyet a webhelytulajdonosok használnak, hogy nagyobb forgalmat érjenek el a keresőmotorokban való magasabb helyezés révén.
A keresőoptimalizálás nem a Google átveréséről vagy a rendszer megjátszásáról szól. Egyszerűen egy olyan webhely létrehozásáról van szó, amely optimalizált kóddal és formázással rendelkezik, amely megkönnyíti a keresőmotorok számára, hogy megtalálják webhelyét.
Amikor az emberek az Ön által írt témákra keresnek rá az interneten, a keresőmotorra optimalizált tartalma magasabban jelenik meg a keresési eredmények között, és többen kattintanak rá a webhelyére.
Miért fontos a SEO
A legtöbb webhely számára gyakran a keresőmotorok jelentik a legnagyobb forgalomforrást.
A Google és más keresőmotorok fejlett algoritmusokat használnak az oldalak megértéséhez és megfelelő rangsorolásához a keresési eredmények között. Ezek az algoritmusok azonban nem tökéletesek – továbbra is szükségük van az Ön segítségére, hogy megértsék, miről szól a tartalom.
Ha a tartalma nincs optimalizálva, akkor a keresőmotorok nem tudják, hogyan rangsorolják azt. Amikor az emberek az Ön által írt témákra keresnek, webhelye nem jelenik meg a keresési eredmények között, és lemarad a forgalomról.
Valamennyi cégtulajdonos számára nagyon fontos, hogy weboldalát keresőbaráttá tegye, hogy maximalizálhassa keresési forgalmát.
A WordPress SEO alapjai
A SEO technikaivá válhat, de nem kell annak lennie. Csak néhány alapvető SEO-tipp megtanulása a webhely optimalizálásához észrevehetően növelheti webhelye forgalmát.
Az alábbi technikák használatához nem kell technikai zseninek lenni. Ha már WordPress-t használ, akkor megvan, ami kell!
Kezdjük el weboldala optimalizálását.
Ellenőrizze webhelye láthatósági beállításait
A WordPress beépített opcióval rendelkezik, amellyel elrejti webhelyét a keresőmotorok elől. Ennek az opciónak az a célja, hogy időt adjon a webhelyén való munkára, mielőtt az készen áll a nyilvános megjelenésre.
Néha azonban előfordulhat, hogy ez a lehetőség véletlenül bejelölődik, és így webhelye elérhetetlenné válik a keresőmotorok számára.
Ha webhelye nem jelenik meg a keresési eredmények között, akkor először meg kell győződnie arról, hogy ez a lehetőség nincs bejelölve.
Egyszerűen jelentkezzen be WordPress webhelye adminisztrációs területére , és keresse fel a Beállítások » Olvasás oldalt.

Görgessen le a „Keresőmotorok láthatósága” részhez, és győződjön meg arról, hogy nincs bejelölve „A keresőmotorok visszautasítása a webhely indexelésének megakadályozása” jelölőnégyzetből.
Ne felejtsen el a „Változtatások mentése” gombra kattintani a módosítások mentéséhez.
SEO-barát URL-struktúrák használata a WordPressben
A SEO-barát URL-ek olyan szavakat tartalmaznak, amelyek egyértelműen elmagyarázzák az oldal tartalmát, és könnyen olvashatók mind az emberek, mind a keresőmotorok számára.
Néhány példa a SEO-barát URL-ekre:
https://www.wpbeginner.com/how-to-install-wordpress/
https://www.wpbeginner.com/common-wordpress-errors-and-how-to-fix-them/
Figyelje meg, hogy ezek az URL-ek olvashatók, és a felhasználó kitalálhatja, mit fog látni az oldalon, ha megnézi az URL szövegét.
Tehát hogyan néz ki egy nem SEO-barát URL?
Figyelje meg, hogy ezek az URL-ek a tartalomhoz nem kapcsolódó számokat használnak, és a felhasználó nem tudja kitalálni, mit fog találni az oldalon, ha megnézi az URL-t.
A SEO-barát permalink struktúra használata javítja az esélyeit arra, hogy jobb pozíciókat érjen el a keresési eredmények között.
Így ellenőrizheti és frissítheti WordPress webhelyének állandó hivatkozási struktúráját.
Látogassa meg a Beállítások » Permalinks oldalt. Válassza ki a bejegyzés neve opciót, majd kattintson a “Változások mentése” gombra a beállítások mentéséhez.

Részletesebb útmutatásért tekintse meg útmutatónkat arról, hogy mi az a SEO-barát URL-struktúra a WordPressben .
Megjegyzés: Ha webhelye több mint 6 hónapja fut, kérjük, ne változtassa meg az állandó hivatkozás szerkezetét, hacsak nem használja a számok opciót. Ha a Nap és név vagy a Hónap és név beállítást használja, továbbra is ezt használja.
Ha megváltoztatja a permalink szerkezetét egy létrehozott webhelyen, elveszíti a közösségi médiában való megosztásának teljes számát, és fennáll annak a veszélye, hogy elveszíti meglévő SEO-rangsorát.
Ha módosítania kell a permalink szerkezetét, béreljen fel szakembert, hogy beállíthassa a megfelelő átirányításokat. Továbbra is elveszíti a közösségi megosztások számát az oldalakon.
WWW vs nem WWW
Ha még csak most kezdi létrehozni webhelyét, akkor ki kell választania, hogy a www-t (http://www.example.com) vagy a nem www-t (http://example.com) kívánja-e használni webhelye URL-jében.
A keresőmotorok ezeket két különböző webhelynek tekintik, ezért ez azt jelenti, hogy választania kell egyet, és ragaszkodnia kell hozzá.
A beállításokat a Beállítások » Általános oldalon állíthatja be. Adja hozzá a kívánt URL-t mind a “WordPress-cím” és a “Webhely címe” mezőben.

Annak ellenére, hogy valaki más mit mond, SEO szempontból semmi előnye, hogy egyiket vagy másikat használja.
A témával kapcsolatos részletesebb információkért tekintse meg a www vs non-www – amely jobb a WordPress SEO számára – útmutatónkat .
A legjobb WordPress SEO bővítmény
A WordPress egyik legjobb része, hogy mindenhez van plugin, és ez alól a SEO sem kivétel. Több ezer WordPress SEO bővítmény létezik, amelyek megnehezítik a kezdők számára a legjobb WordPress SEO bővítmény kiválasztását.
Ahelyett, hogy külön beépülő modulokat telepítene az egyes SEO feladatokhoz, segítünk kiválasztani a legjobb WordPress SEO bővítményt, amely mindezt elvégzi, és 100%-ban ingyenes.
A legjobb WordPress SEO beépülő modul kiválasztása

A legjobb WordPress SEO beépülő modul kiválasztásakor valószínűleg leszűkíti a választást a két legnépszerűbb megoldásra: All in One SEO (AIOSEO) vagy Yoast SEO .
Az AIOSEO az eredeti WordPress SEO beépülő modul, amelyet több mint 3 millió webhelyen használnak. Ebben az oktatóanyagban az AIOSEO-t fogjuk használni képernyőképekhez és példákhoz.
További részletekért tekintse meg teljes útmutatónkat az All In One SEO beállításáról a WordPresshez .
XML-webhelytérképek hozzáadása a WordPresshez

Az XML-webhelytérkép egy speciálisan formázott fájl, amely felsorolja webhelyének minden egyes oldalát. Ez megkönnyíti a keresőmotorok számára, hogy megtalálják az összes tartalmat.
Bár az XML-webhelytérkép hozzáadása nem javítja webhelye keresési helyezéseit, segít a keresőmotoroknak gyorsan megtalálni az oldalakat, és elkezdeni rangsorolni őket.
Ha az AIOSEO beépülő modult használja, akkor az automatikusan létrehoz egy XML-webhelytérképet. Webhelytérképének megtalálásához lépjen erre az URL-re (ne felejtse el lecserélni az example.com webhelyet a saját domainnevére):
http://example.com/sitemap_index.xml
A következő lépésben megmutatjuk, hogyan küldje el XML-webhelytérképét a Google-nak.
Adja hozzá webhelyét a Google Search Console-hoz

A Google Search Console , más néven Webmestereszközök, a Google által kínált eszközök készlete, amellyel a webhelytulajdonosok megtekinthetik, hogyan látja a keresőmotor a tartalmukat.
Jelentéseket és adatokat biztosít, amelyek segítenek megérteni, hogyan jelennek meg oldalai a keresési eredmények között. Azt is láthatja, hogy az emberek milyen keresési kifejezésekkel keresik meg webhelyét, hogyan jelennek meg az egyes oldalak a keresési eredmények között, és milyen gyakran kattintanak az oldalakra.
Mindezek az információk segítenek megérteni, hogy mi működik a webhelyén, és mi nem. Ezután ennek megfelelően tervezheti meg tartalmi stratégiáját.
A Google Search Console figyelmezteti Önt is, ha valami probléma van webhelyével, például ha a keresőrobotok nem férnek hozzá, ismétlődő tartalmat találnak, vagy korlátozott erőforrások állnak rendelkezésre.
Lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan adhatja hozzá WordPress-webhelyét a Google Search Console-hoz .
Ha AIOSEO-t használ, kövesse ezt az útmutatót a Google Search Console hozzáadásához .
Ha nem AIOSEO-t használ, akkor megtekintheti videónkat, amely egy alternatív módot mutat be:
https://www.youtube.com/embed/-l6733dDx9Q?version=3&rel=0&fs=1&showsearch=0&showinfo=1&iv_load_policy=1&wmode=transparentIratkozz fel a WPBeginnerrehttps://www.youtube.com/subscribe_embed?usegapi=1&channel=wpbeginner&layout=default&count=default&origin=https%3A%2F%2Fwpbeginner.com&gsrc=3p&ic=1&jsh=m%3B%2F_%2Fscs%2Fapps-static%2F_%2Fjs%2Fk%3Doz.gapi.en.vQiXRrxCe40.O%2Fam%3DAQ%2Fd%3D1%2Frs%3DAGLTcCMBxIGVyXSdvvcs43a64yHt_P7dfg%2Fm%3D__features__#_methods=onPlusOne%2C_ready%2C_close%2C_open%2C_resizeMe%2C_renderstart%2Concircled%2Cdrefresh%2Cerefresh&id=I0_1448178294715&parent=https%3A%2F%2Fwpbeginner.com
Miután hozzáadta webhelyét a Google Search Console-hoz, kattintson a Webhelytérképre a bal oldali menüben, majd illessze be a webhelytérkép URL-címének utolsó részét.

A módosítások mentéséhez kattintson a küldés gombra.
A Google Search Console mostantól ellenőrzi webhelytérképét, és felhasználja a webhely feltérképezésének javítására.
Ha sikeresen hozzáadta webhelytérképét, az függőben lévőként jelenik meg. A Google-nak némi időbe telik, amíg feltérképezi webhelyét. Néhány óra elteltével láthat néhány statisztikai adatot webhelytérképéről. Megmutatja, hogy hány linket talált a webhelytérképében, hányat indexeltek belőlük, a képek és weboldalak arányát stb.
Javasoljuk, hogy legalább havonta ellenőrizze Search Console-ját, hogy betekintést nyerjen, és ellenőrizze webhelye SEO előrehaladását.
Blogbejegyzéseinek optimalizálása SEO-hoz
A kezdők gyakran elkövetik azt a hibát, hogy azt gondolják, hogy csak egy WordPress SEO bővítmény telepítésére és aktiválására van szükség. A SEO egy folyamatos folyamat, amellyel lépést kell tartania, ha maximális eredményt szeretne elérni.
Az összes legnépszerűbb SEO-bővítmény lehetővé teszi, hogy minden blogbejegyzéshez és oldalhoz címet, leírást és kulcsszót adjon. Megtekintheti azt is, hogy mit fognak látni a felhasználók, amikor Google-lel keresik az Ön webhelyét.
Javasoljuk, hogy optimalizálja a címet és a leírást, hogy a lehető legtöbb kattintást érje el.
A blogbejegyzés írásakor egyszerűen görgessen le a SEO szakaszhoz, és használja ki annak előnyeit.

Ha azon tűnődik, hogyan válasszon fókusz kulcsszót vagy kulcskifejezést, mi a jó cím vagy mi a jó metaleírás, akkor a kezdőknek szóló útmutatónkban részletesen kitértünk arra, hogy blogbejegyzéseit SEO-hoz optimalizálhassuk .
Erősen javasoljuk, hogy olvassa el, mert az oldalon végzett SEO kulcsfontosságú a sikerhez.
Kulcsszókutatást végez webhelye számára
Sok kezdő a legjobb tippjeit használja annak kiderítésére, hogy az emberek milyen témákat keresnek, és mit érdemes hozzáadniuk a blogjukhoz és webhelyükhöz.
Ez olyan, mintha egy nyílvesszőt lőnénk ki a sötétben. Ezt nem kell megtennie, ha valós adatokkal tudja megtudni, mit keresnek az emberek.
A kulcsszókutatás a tartalomkészítők és a SEO szakértők által használt kutatási technika. Segít megtalálni azokat a szavakat, amelyeket a felhasználók beírnak a keresőmotorokba, hogy tartalmat, termékeket és szolgáltatásokat találjanak az Ön iparágában.
Ezután felhasználhatja ezeket a szavakat és kifejezéseket a webhelyén, hogy nagyobb keresési forgalmat érjen el.
Rengeteg kulcsszókutató eszköz létezik (ingyenes és fizetős egyaránt), amelyeket használhat. Javasoljuk a SEMRush használatát , amely segít megtalálni a kulcsszavakat, és még azt is megtudhatja, hogy versenytársai milyen kulcsszavakat helyeznek el.
További részletekért tekintse meg kezdőknek szóló útmutatónkat a WordPress-webhely kulcsszókutatásáról .
A WordPress SEO bevált gyakorlatai
Ha követi a WordPress SEO alapjait, és a legjobb WordPress SEO beépülő modult használja, máris megelőzi a legtöbb webhelyet.
Ha azonban még jobb eredményeket szeretne, akkor kövesse a WordPress SEO bevált gyakorlatait.
Ezek nem túl technikai jellegűek, és a legtöbb esetben még csak meg sem kell érinteni a kódot. De nagy változást fognak elérni, ha követed őket.
A kategóriák és címkék megfelelő használata a WordPressben

A WordPress lehetővé teszi a blogbejegyzések kategóriákba és címkékbe rendezését . Ez megkönnyíti a tartalom témakörök szerinti kezelését, a felhasználók pedig megtalálhatják a keresett tartalmat.
A kategóriák és a címkék emellett segítenek a keresőmotoroknak megérteni a webhely szerkezetét és tartalmát.
A kezdők gyakran összezavarodnak a kategóriák és címkék legjobb használatának módját illetően. Miután ezt több ezer olvasónak elmagyaráztuk, a következőképpen közelítjük meg a kategóriákat és a címkéket.
A kategóriák célja a bejegyzések széles körű csoportosítása. Ha a blogod egy könyv volt, akkor a kategóriák lesznek a tartalomjegyzék.
Például egy személyes blogon rendelkezhet olyan kategóriákkal, mint a zene, az étel, az utazás stb. A kategóriák hierarchikusak, így gyermekkategóriákat is hozzáadhat hozzájuk.
Másrészt a címkék specifikusabb kulcsszavak, amelyek leírják az egyes bejegyzések tartalmát. Például egy élelmiszer-kategória alá bejegyzett blogbejegyzés tartalmazhat olyan címkéket, mint a saláta, a reggeli, a palacsinta stb. Tekintsd ezeket a tankönyv indexek szakaszának.
Ha többet szeretne megtudni erről a témáról, tekintse meg a kategóriák és a címkék, valamint a tartalom rendezésének bevált SEO gyakorlatairól szóló útmutatónkat .
A kategóriák és címkék megfelelő használatával megkönnyíti a felhasználók számára a webhely böngészését. Mivel ez egyszerű a felhasználók számára, a keresőmotorok számára is megkönnyíti a webhely böngészését.
Tedd szokássá a belső összekapcsolást

A keresőmotorok a webhely minden oldalához pontszámot (oldal jogosultság) rendelnek. Ennek a pontszámnak a receptjét titokban tartják, hogy az emberek ne játszhassanak az eredményekkel. A tekintély legáltalánosabb jelei azonban a linkek.
Ezért fontos, hogy más blogbejegyzéseiben és oldalaiban hivatkozzon saját tartalmaira.
Szokássá kell tennie saját bejegyzéseinek összekapcsolását, amikor csak lehetséges. Ha több szerzője van, akkor hozzon létre egy közzététel előtti blogbejegyzés-ellenőrző listát , amely megköveteli, hogy legalább 3 másik blogbejegyzést összekapcsoljanak egymással.
Ez segít növelni az oldalmegtekintések számát, megnöveli a felhasználók webhelyén töltött idejét, és végső soron javítja az egyes blogbejegyzések és oldalak SEO pontszámát.
Optimalizálja a WordPress megjegyzéseit

A megjegyzések határozottan jelezhetik a felhasználók webhelye iránti elkötelezettségét. Az elkötelezett felhasználók több linket, nagyobb forgalmat és jobb keresőoptimalizálást jelentenek.
Azonban meg kell győződnie arról, hogy megjegyzései valódiak, és nem spamek. A spammerek rossz hivatkozásokat tartalmazó megjegyzéseket küldenek, amelyek befolyásolhatják, sőt tönkretehetik a keresési rangsort.
Ezért javasoljuk mindenkinek, hogy kezdje el használni az Akismet . Ez egyike annak a két beépülő modulnak, amelyek előre telepítve vannak minden WordPress-webhelyen, és segít a megjegyzéslevélszemét elleni küzdelemben.
Ha az Akismet egyedül nem képes kezelni a megjegyzésspamet, akkor tekintse meg ezeket a tippeket és eszközöket a WordPress megjegyzésspam elleni küzdelemhez .
Ha a blogbejegyzései sok valódi, spammentes hozzászólást vonzanak, akkor vállon veregetnie kell egy ilyen vonzó weboldal létrehozásáért!
A bejegyzéshez fűzött túl sok megjegyzés azonban lelassíthatja a betöltést, ami szintén befolyásolja a keresőmotorok helyezéseit. (Olvassa tovább az alábbiakat, hogy többet megtudjon arról, hogy a sebesség hogyan befolyásolja a SEO-t.)
Ahhoz, hogy webhelyét úgy készítse fel, hogy képes legyen kezelni a kiszolgálóra nehezedő megjegyzések terheit és sebességét, feloszthatja a megjegyzéseket több oldalra. Tekintse meg oktatóanyagunkat a megjegyzések oldalszámozásáról a WordPressben .
(Ha több megjegyzést szeretne kapni webhelyén, nézze meg ezt a 11 módszert, amellyel több megjegyzést kaphat WordPress blogbejegyzéseihez .)
NoFollow külső hivatkozások a WordPressben
Ahogy fentebb említettük, a linkek segítenek a keresőmotoroknak eldönteni, hogy mely oldalak fontosak. Amikor egy webhelyre hivatkozik, akkor webhelye SEO pontszámának egy részét átadja az adott linknek. Ezt a SEO pontszámot „link juice”-nak nevezik.
A jó keresési helyezés érdekében meg kell győződnie arról, hogy több linket kap más webhelyekről, mint amennyit ad.
A „nofollow” attribútum hozzáadása külső hivatkozásokhoz (olyan webhelyekre mutató hivatkozások, amelyek nem az Ön tulajdonában állnak) arra utasítja a keresőmotorokat, hogy ne kövessék ezeket a hivatkozásokat. Ez segít megmenteni a linklevet.
Egy normál külső hivatkozás így néz ki HTML-ben:
<a href="http://example.com">Példawebhely</a>
A nofollow attribútummal rendelkező külső hivatkozás így néz ki:
<a href="http://example.com" rel="nofollow" >Példawebhely</a>
A WordPress alapértelmezés szerint nem tartalmazza a hivatkozások nofollow beállítását. Ha azonban az AIOSEO beépülő modult használja, ez megkönnyíti a dolgát.
Ha linket ad hozzá, egyszerűen kattintson a „nofollow” hozzáadása linkhez lehetőségre.

További részletekért és alternatív módszerekért tekintse meg útmutatónkat a nofollow hivatkozások WordPresshez való hozzáadásával kapcsolatban .
Teljes bejegyzések vs összefoglalók vagy kivonatok

A WordPress számos oldalról jeleníti meg bejegyzéseit, és hivatkozik azokra, például kezdőlapról, kategóriaarchívumról, címkearchívumról, dátumarchívumról, szerzői oldalról stb.
Alapértelmezés szerint a cikk teljes tartalmát mutatja ezeken az oldalakon. Ez hatással van webhelye keresőoptimalizálására, mivel a keresőmotorok ismétlődő tartalomnak találhatják. A teljes cikkek lassítják az archív oldalak betöltését is.
A teljes cikkek megjelenítése mindenhol hatással van az oldalmegtekintésekre is. Például azok a felhasználók, akik feliratkoznak az Ön RSS-hírcsatornájára, a teljes cikket elolvashatják hírfolyamolvasójukban anélkül, hogy felkeresnék webhelyét.
Ezt úgy lehet legegyszerűbben megoldani, ha a teljes cikkek helyett összefoglalókat vagy kivonatokat jelenít meg.
Ezt megteheti a Beállítások » Olvasás menüpontban, és válassza az Összegzés lehetőséget.
Részletes utasításokért tekintse meg útmutatónkat a WordPress kivonatok kódolás nélküli testreszabásáról .
Sebesség és biztonság a WordPress SEO-hoz
Még ha követi is a fenti WordPress SEO-tippeket és bevált módszereket, ha webhelye lassú, vagy hacker tönkreteszi, a keresőmotorok rangsorolása nagy sikert arat.
Így akadályozhatja meg, hogy webhelye elveszítse a keresőmotor forgalmát a lassú teljesítmény vagy a laza biztonság miatt.
Optimalizálja webhelye sebességét és teljesítményét

A kutatások azt mutatják, hogy az internet korában az átlagos emberi figyelem rövidebb, mint egy aranyhalé.
A webhasználati szakértők úgy vélik, hogy a felhasználók a webhely felkeresése után néhány másodpercen belül eldöntik, hogy maradnak-e vagy távoznak.
Ez azt jelenti, hogy webhelytulajdonosként csak néhány másodperce van a tartalom bemutatására és a felhasználók bevonására. Nem akarja elvesztegetni ezt az értékes időt arra, hogy látogatója megvárja webhelye betöltését.
Mivel a felhasználói élmény nagyon fontos, az olyan keresőmotorok, mint a Google, a gyorsabb webhelyeket részesítik előnyben a találatok között. Más szóval, a gyorsabb webhelyek előrébb helyezkednek el a Google-ban.
Webhelye sebességének javításához olyan gyors WordPress tárhelyszolgáltatóval kell rendelkeznie , mint a SiteGround vagy a Bluehost .
Ezután telepítenie kell egy gyorsítótárazási bővítményt, és kövesse a végső útmutatónkat a WordPress felgyorsításához (24 bevált tippel).
Képek optimalizálása a WordPressben SEO-hoz
A képek vonzóbbak, mint a szövegek, de a betöltésük is több időt vesz igénybe. Ha nem vigyáz a képmérettel és -minőséggel, akkor ezek lelassíthatják webhelyét.
Győződjön meg arról, hogy a gyorsabb betöltésre optimalizált képeket használ. Tekintse meg útmutatónkat a WordPress felgyorsításáról a képek webre optimalizálásával .
Egy másik trükk, amellyel képeket optimalizálhat a keresőmotorok számára, a leíró cím és az alt címkék használata. Ezek a címkék segítenek a keresőmotoroknak megérteni, miről szól a kép. Segítenek a látássérült felhasználóknak is, mivel képernyőolvasóik felolvashatják nekik az alternatív szöveget.
A WordPress lehetővé teszi a cím és az alt címkék egyszerű hozzáadását a kép feltöltésekor.

Ha Ön fotós, vagy sok képet ad hozzá WordPress webhelyéhez, akkor galériabővítményt kell használnia.
Javasoljuk az Envira Gallery használatát . Sebességteszteink során azt találtuk, hogy ez a leggyorsabb WordPress galériabővítmény . Ezenkívül teljesen reszponzív és SEO-barát már a dobozból is.
További tippekért tekintse meg a kép-SEO teljes kezdőknek szóló útmutatóját .
WordPress-webhelyének biztonsága

A Google hetente körülbelül 20 000 webhelyet tesz feketelistára rosszindulatú programok miatt, és körülbelül 50 000 webhelyet adathalászat miatt. Ha egy webhely feketelistára kerül, egyáltalán nem jelenik meg a keresési eredmények között.
Ez azt jelenti, hogy WordPress-webhelyének biztonsága kulcsfontosságú a jó helyezéshez. Nem szeretné, hogy a keresőoptimalizálással kapcsolatos kemény munkája kárba menjen, ha webhelyét egy hacker veszélyezteti.
A jó hír az, hogy nem olyan nehéz WordPress-webhelyét biztonságban tartani – tekintse meg a lépésről lépésre szóló utasításokat végső WordPress biztonsági útmutatónkban .
A WPBeginnernél Sucuri -t használunk webhelyünk támadások elleni védelmére. Ha meg szeretné tudni, miért ajánljuk ezt a szolgáltatást, tekintse meg esettanulmányunkat arról, hogy a Sucuri hogyan segített nekünk 450 000 WordPress-támadás blokkolását 3 hónap alatt .
Kezdje el az SSL/HTTPS használatát

Az SSL (Secure Sockets Layer) egy olyan technológia, amely titkosítja a kapcsolatot a felhasználó böngészője és a kiszolgáló között, amelyhez csatlakozik. Ez további biztonsági réteget ad a WordPress webhelyéhez.
Az SSL-lel védett webhelyeket lakatjel jelzi a böngésző címsorában. Ez megbízhatóbbá teszi webhelyét, és ez szükséges, ha WordPress-szel rendelkező online áruházat üzemeltet, és érzékeny fizetési információkat dolgoz fel.
Az összes vezető WordPress tárhelyszolgáltató ingyenes SSL-tanúsítványokat kínál a Let’s Encrypt funkcióval. További részletekért tekintse meg útmutatónkat arról, hogyan szerezhet ingyenes SSL-tanúsítványt webhelyéhez .
Ha prémium helyettesítő karakteres SSL-tanúsítványt szeretne, vagy csak egy normál tanúsítványt biztonsági garanciával, akkor javasoljuk a Domain.com használatát .
SSL-tanúsítványaik legalább 10 000 USD biztonsági és legfeljebb 1,75 millió USD biztonsági garanciával rendelkeznek. A hitelesség növelése érdekében TrustLogo webhelypecsétet is kap a webhelyen.
További SEO eszközök és források
Miután megismerte a WordPress SEO bevált gyakorlatait, még tovább kell fejlesztenie készségeit, hogy megelőzze a versenytársakat.
Összeállítottunk egy listát a legjobb WordPress SEO beépülő modulokról és eszközökről, amelyeket érdemes használnia a SEO fokozásához. Ha készen áll néhány fejlettebb technika kipróbálására, megtekintheti a WordPress SEO cikkeinek archívumát is .